I will never lose sight


Sorry jeg har ikke skrevet her en stund nå,blitt hintet av Grete at jeg har ikke skrevet noe her på flere uker. Men kort fortalt; Livet mitt er på bunn akkurat nå av forskjellige grunner.Jeg vet ikke hvorvidt jeg vil skrive det her, men håper bare at ting blir bedre etterhvert.

Var på tivoli med venner for noen uker siden.
Vi hadde det kjempegøyt, beste vennegjengen jeg har hatt:)

Har egentlig veldig lite å skrive nå beklager men...jeg skal ikke glemme å oppdatere~

Noen antrekk bare for old times sake;D
Det har vært tights og topper i det siste...tights er så komfortable og jeg elsker å ha en lang t-skjorte over dem!

Nr.1
Topp/kjole: Cubus
Tights: H&M (klippet i)
Jakke: Carlings
Smykke: Bik Bok
Veske: -

Nr.2
Topp under: Bik Bok
T-skjorte: Gina Tricot
Tights: Lindex
Jakke: Carlings
Smykke: Bik Bok
Sko: Din Sko

Nr.3
Cardigan: Cubus
Tights: H&M
Jakke: Carlings
Smykke: Morris
Sko: Økonomi Sko

Ganske like antrekk men jeg elsker skinnjakken min og tights~

Share:

1 comments

  1. Yay! Oppdatering! :D flinke Panja-chan ^___^ (couldn't resist, mate xD)

    Håper ting ordner seg..virker som om du har en evig kjip tid nå, skulle ønske jeg visste hva jeg kunne gjøre for å hjelpe litt :S

    fine antrekkene syns jeg ^^ selv om det virket som om Torry ble litt freaket ut av hvordan den første t-skjorten stirret på ham xD

    peace ooouuuuuut ^w^

    ReplyDelete