bare litt


Jeg mangler bare litt for å klikke fullstendig. Med andre ord, man vil IKKE være på den dårlige siden min i dag!I dag var jeg "syk", vel syk som i at kroppen verket, hadde hodepine, like før jeg kastet opp, and on top of everything hadde jeg kramper. Whoever said being a woman is fun/good/w/e, can go and stick a shovel up his/her ass. THANK YOU!

Okey end of pissed-off-rant.

Jeg har funnet ut når jeg pynter meg når jeg er syk, så blir verden glad igjen!
fra dette (love my monkey pose;D)

til dette

til dette
Ney jeg fant virkelig ikke ut hvordan jeg skulle ha håret. også jeg begynner å tro løse vipper hater meg. De ser absolutt HIDEOUS ut på meg,eller rettere sagt, man kan ikke se dem!

Helt ærlig ser jeg ut som en 30-åring når jeg krøller det korte håret mitt så mye og sminker meg gyaru-stil++++at jeg er blek som faen.
SEE WHAT I MEAN?!??!?!?


~Her er noen kjedelig antrekk lovelies~

På tirsdag:

Jakke: Vero Moda
T-skjorte:
H&M-gutteavdeling
Topp: Bik Bok
Tights(med glidelås på siden): H&M
Støvler: -

I dag:
Topp: Bik Bok
Topp(rosa): Cubus
Tights: Cubus
Halsbånd: mamma sitt


Dere vet at denne sesongen har tights vært inn igjen, og de finnes i alle former og fasonger. Men jeg fant ikke visse tights i butikkene her. Tights som har blitt revet/klippet opp foran på lårene og beina. Så smarte meg kjøpte et par vanlige på H&M for 70kr og klippet de selv:D er veldig fornøyd hvordan de ble:
Var litt vanskelig å bestemme meg helt hvordan jeg vill ha de men tenkte,sånt mønster dekker og avslører akkurat nok;D

Ja jeg er klar over at denne posten var lang,men hva annet skal jeg gjøre liksom?!

Share:

3 comments

  1. Oh damn. Jeg likte de nye tightsene! ;D yay! Og du ser like bra ut som alltid Anja-chan <3

    ReplyDelete
  2. Ja du hadde seff helt rett om Janne da Arc, jeg har aldri hørt på de før så don't kill me xD Men nå er det alt for lenge siden sist oppdatering her inne, Anja! Skamme seg, du ligger nederst på listen min over oppdaterte blogger O__o D:

    ReplyDelete