Hallais


Wow det har vært veldig travelt med skole. Har sagt hadet til det sosiale livet mitt før skolestart men visst ikke det skulle være SÅ psykisk og fysisk krevende. Vi er i september og jeg har hatt lyst til å gi opp allerede 5 ganger nå, not good.
Og ikke nok med at jeg stresser med innleveringer men jeg har begynt å tenke på "hva om jeg mister lysten til å ta japansk?" selv om jeg vil studere i Japan er det jo ingen vits hvis jeg finner ut at jeg ikke liker japansk like mye som før. GAAAWD hodet mitt. Jeg er virkelig ikke en person som gråter så veldig ofte men i går måtte jeg få alt ut, det var like før jeg begynte å gråte på vei hjem i toget.
BAIS!

Har fått noen nye ting. Ettersom jeg er så å si nesten blakk for tiden pga jeg måtte betale semester avgiften til skolen og bøker kan jeg ikke shoppe som før. Men måtte ha en del ting da:)

I LUVZ them:D


Har lett lenge etter en sånn blå neglelakk, fant den på H&M, også måtte jeg ha den øyenskyggen i tillegg.
Please ikke kom med det "det er testet på dyr" baiset nå...jeg gjør faktisk en veldig god innsats for å ikke kjøpe ting som er testet på dyr men akkurat disse tingene var det en slags -jeg er på budsjett-innkjøp:/

ZEEEEBRA:D begynner å bli lei av leopard, og nå er det zebra-print tid.

armbånd. Men,MEN den kan brukes som en choker også!

Antrekk
Forleden dag(ikke noe spesielt):
Onepiece: Gina Tricot
Tights: Lindex

Da jeg var på shopping prøvde jeg noen plagg,og jeg likte dem veldig godt!

Den åpnes foran:D *slut-ish*

La merke til at jeg har mistet et par kilo. Nå vet jeg ikke om det er bra eller dårlig.
Går på skole, holder på med oppgaven. Glemmer av og til å spise. Kommer hjem, spiser litt og holder på med oppgaven i hele natt.
Alt jeg kan si er, kaffe har aldri smakt bedre før nå(og jeg som ikke liker kaffe engang).


Share:

3 comments

  1. Uff, det er ikke alltids like lett, but hang in there!!

    Elsker de nye tingene dine~

    ReplyDelete
  2. I have that H&M nail polish! the color is very beautiful!

    ReplyDelete
  3. Frida: takk. Det som er litt dumt er at jeg har mistet lysten for skolearbeid NÅ, liksom i begynnelsen av skoletiden xD den dumme oppgaven ødelegger hele skolelysten min *sigh*

    Cale: I know, I've been looking for that color for ages now. And finally found it:D

    ReplyDelete