back to reality


Så var det tilbake til skole og "virkeligheten". Jeg har begynt nå på universitetet og er KJEMPE nervøs for dette semesteret selv om jeg har hørt at eksamene er lette og det er ikke så mye press på oss siden vi er førsteårs studenter,MEN, de som kjenner meg godt VET at jeg stresses med alt som heter skole. Det er ikke nødvendigvis fagene jeg snakker om, men det at jeg blir kjempenervøs før en prøve eller eksamen.

Så jeg tror kanskje jeg skal ta en eller to kurs som skolen foreslår angående skolestress,får håpe det funker:/



Men w/e, fashiuuuun~
nå skal jeg reklamere for jfashion forumet vårt hohoho
Kort fortalt, på det norske jfashion forumet har vi en liten lek hvor en av brukerne skriver ned tre forskjellige stiler som du skal prøve for en dag og dermed velger du ut hva du skal gå som.

I første omgang fikk jeg b-gyaru, baika, lolita eller amekaji(american casual). Jeg valgte b-gyaru ettersom jeg liker den veldig godt:)
bikinitopp: Cubus
Jakke: Vero Moda
Shorts: H&M
Støvler: Økonomi sko


Andre gang fikk jeg onii-kei,visual kei eller ouji/kodona. Jeg ville ta visual kei først men jeg ville prøve meg på onii-kei...så jeg valgte den~
Jakke: Carlings
Topp/singlet: Bik Bok
Bukse: DC
Sko: min bror sine!
Belte: Playboy (looool)
Accessories: H&M

Jeg vil ha skoene til broren min, selv om jeg har lignende bare i svart vil jeg ha dem i brun også! D:

Share:

2 comments

  1. aah, lykke til!!

    Elsker dine forsøk, de er perfekte!

    ReplyDelete
  2. THANKS:D

    tror kanskje jeg bare blåser det opp litt vel for mye,så lenge jeg består eksamene så går det sikkert greit.

    ReplyDelete