Koakuma style

Antrekk i dag:

T-skjorte: Gina Tricot
Bukse: DC
Belte: Gina Tricot
Accessories: H&M og Glitter

Det er ikke ofte at jeg går med buksen ettersom ikke mange skjorter og gensre passer til den. Jeg fikk buksen av broren min pga den er for stor for ham men siden det er en guttebukse er den litt rar i fasong. Oh well, kan bruke den av og til når jeg føler meg litt sånn gangsta lol j/k xD

I går(gjorde meg klar til skole):

Håret:
Gikk med noe lignende før men nå hadde jeg krøllet håret:D ble litt insiprert av dette bildet:

Jeg har veldig lyst å prøve meg på koakuma-kei men vet ikke om stilen er noe for meg ettersom jeg er ikke så stor fan av å gå med skjørt:/ vi får se~

Mmm, var jeg på kildekurs fra 16:00-18:00 og kjedet meg så sykt, så hva skjer når jeg kjeder meg? jo bilder:P

hehe det ene øyet var så hemmis at jeg tok et søtt hjerte over for å gjøre meg vakker lol


ばいばい

Share:

10 comments

  1. Skikkelig tøft antrekk! Du er flink til å få til boystyle. Har aldri vært noe fan av den type krøller, men du fikk det til bra :)

    ReplyDelete
  2. Fiiiin på håret!
    Har selv lyst til å prøbe koakuma-keiiii. Har sett en del antrekk som går under koakuma-kei som bruker shorts eller lignende daaa

    ReplyDelete
  3. Zora: tusen takk^___^ jeg er litt guttete så jeg er vant til å kle meg som en gutt xD

    Frida: thaaaaanks:D ja hehe har sett en del som bruker shorts eller bukse, så det er kanskje ikke så gale:) Jeg må bare skaffe meg sånn PUUUUUUFF hår xD

    ReplyDelete
  4. Du er heitheitheit : DDDD løv yur looooooooook

    ReplyDelete
  5. thanks very much! :__D

    I like your hair styles!!! <3

    ReplyDelete
  6. du kler virkelig krøller! egentlig har jeg aldri fått til å krølle håret mitt skikkelig, fordi jeg har kort hår... så jeg er veldig misunnelig XD

    ReplyDelete
  7. Cale: thank you^__^!

    lingling: åh jeg synes ikke krøller ser så veldig fint ut på meg, men jeg liekr krøller xD dilemma lol men takk.

    Åh håret mitt er også kort, og av og til vil jeg ha langt hår men jeg føler meg mer som meg selv med kort hår:)

    ReplyDelete
  8. Silje: tusen takk skal du ha^.^

    ReplyDelete