Spongebob

I dag var det en veeeldig kjedelig dag. Onkelen min er på besøk så han og mamma gikk til byen,mens jeg var hjemme alene og hadde enorme magesmerter.
Jeg tok på TV'en for å prøve å finne noe som jeg kan se på, og jeg fant herr Spongebob lol jeg elsker den tegneserien xD


For noen dager siden var jeg i byen med bestevenninnen min. Jeg kjøpte heldigvis ingenting. Hva kan man egentlig kjøpe med 40 kroner? for det var alt jeg hadde,og det skulle jeg bruke til mat(btw fiskekakene til Madame Bergen er utrolig gode).
Forrige måned var lønnen min helt blah, fikk bare 1500 kroner and that's it. Det var en av de svært få gangene hvor jeg faktisk ikke hadde råd til noe annet enn mat.

Holdt på å gjøre meg klar, og vel som alltid, så cawhoret jeg litt:P


Uten sminke
homg ser dere den kvisen på haken????? D: den skal vekk, DØØØ!

Etter en halvtime med sminking og fiksing.


Jeg følte for å ha litt mer "jentete" hårfrisyre den dagen, så jeg endte opp med å krølle håret og dermed sette halve opp.

Sidene:



Siden jeg og bestevenninnen min har et spesielt sted hvor vi pleier å sitte og bare snakke(på et kjøpesenter) var vi innom Mique og bare så oss litt rundt. Look what I found!


Jeg elsker den butikken, de har alltid noe fint.

søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøvn....

じゃっあね!

Share:

2 comments