Godt nytt år!

Kanskje litt sein men men...bare en fort liten oppdatering.
Håper dere har hatt det gøyt på nyttårsaften og i ferien:)

Jeg hadde kjøpt en del ting før nyttårsaften som denne shortsen, men den brukte jeg på festen før nyttårsaften.

Skulle bruke dette på Gretes nyttårsfest men....



...ble syk xD my herlighets good luck.

lol sjekk ut den "I <3 Roar" t-skjorten xD I am bad!

Da var det hjemme, i sengen med feber og kjede seg wohoo. Leste ut Fairy Tail xD
nyttårsaften 2010 bør være bedre enn dette her ass -__-''

Share:

5 comments

  1. Hahaha, jeg bruker også "I <3 Roar" når jeg er syk XD og når jeg sover. Og noen ganger når jeg gymmer. Den blir så pent behandlet <3

    ReplyDelete
  2. Ingvild: tusen takk~:'D

    Miriam: xDD ekstra pent behandlet ja lol morsomt hvordan det er ikke min fineste t-skjorte men jeg tar vare på den som om det var verdt en god del penger ehehe

    ReplyDelete
  3. Så søøt blogg :)
    må legge ut av det nye håret;) du ble knall fin ;)

    ReplyDelete
  4. tusen takk EIrin^__^

    hehe ja skal poste i løpet av dagen=P

    ReplyDelete